marți, 31 august 2010

Buna dimineata:D

M`am trezit in aceasta dupa`masa cu o pofta mare de viata si cu o durere de cap de mai rar.Treaba e ca m`am trezit bine dispusa.Am verificat rapid mail,blog,presa,facebook ,am mancat si apoi m`am relaxat la cafea.Au venit cei 2 "iubiti" ai mei la mine si mai la o tigara ,o gura de cafea ,am dat sir povestilor si amintirilor si am facut ce stim noi mai bine,am ras unul de altul.Pe langa toate aceste detalii nesemnificative chiar,am petrecut o dimineata (dupa masa) asa cum imi place mie sa o petrec,cu prietenii,sa mancam din aceasi farfurie,sa ne bem unul la altul cafea,de lene sa mai facem una,sa impartim tigarile si sa vorbim de fete/baieti.
Acuma seara ,iar e noapte alba,sau gri,sau alba;dar ce mai conteaza ?!
O sa `mi fie dor de "diminetile" astea :)
P.S. Melodiile zilei de azi:

5 comentarii: