marți, 23 noiembrie 2010

Afternoon coffe

Diferenta dintre vara asta si iarna asta este ca timpul mi s`a scurtat considerabil.Daca in vara dormeam peste 12 ore,acum le lucrez.Nu`mi mai ramane decat putin timp de navigat pe net,sau de postat de blog.Lucrurile imi merg din ce in ce mai bine,am masina,mi`am recuperat laptopul:X,am descoperit o noua persoana interesanta,new haircut,shopping sessions si multe alte lucruri marunte care imi intretin fericirea.Anyways au trecut cele 3 zile in care tin minunea deci ma astept numai la din ce in ce mai mult bine.
Scriam in articolul trecut de un new boyfriend.Nu era prost cel ce a spus,ca e decat un pas de la ura la iubire,nu insinuez ca exista deja iubire,insa lucrurile bat inspre acolo:P .Avem deja o luna,azi,impreuna si in fiecare zi e un pas inainte,chiar daca suntem raci amandoi si tindem sa mergem un pas inainte si doi inapoi,ne completam si ne mai dam un sut in partea dorsala ca si imbold:)Am luat o decizie buna dandu`i o sansa,altfel trecea fericirea pe langa mine:))(lucru care il aud in fiecare zi).Este o persoana pe atat de complicata pe cat isi doreste sa fie simplu.Este singur la parinti(parinte) ceea ce mi`a dat putina bataie de cap,este incapatanat dar se scoate cu faptul ca nu trece 10 minute in care sa nu ma faca sa rad.Are accent diferit de al meu,ceea ce ma atrage enorm,e independent ceea ce e si mai bine si mi`a dat de inteles ca mai am de descoperit chestii despre el,pe care le descopar cu placere.Seamana destul de mult cu o alta persoana care a fost in viata mea,dar care n`a rezistat,insa totusi e diferit,foarte diferit.
Saptamana asta sigur nu mai scriu pe blog,weekendul incepe de joi si we have plans,so dear friend,ti`am scris putin din ce am mai facut in ultimul timp,imi pare rau ca nu mai vorbim asa mult ca la inceput,dar ma revansez eu cel tarziu in ianuarie:P Miss you:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu