luni, 26 octombrie 2009

Continuarea...

Astazi(luni)cu intarziere,afir cu dezamagire ca obiectivele mele au fost "atentate" de intamplari...neprevazute:-<
Deci ,de citit n'am citit(in afara de discutiile de pe nemuritorul messenger),de mancat popcorn...n'am mancat(doar prajitura cu ciocolata:D).La filme n'am avut timp sa ma uit (doar la 1 episod)De dormit...am dormit doar vineri spre sambata...De fumat...am fumat dom'le,de baut Cola chiar nu mi'am refuzat placerea asta...Mare lucru n'am realizat weekendul asta din cele propuse,insa am realizat altele..si pot sa spun ca sunt mandra de asta:D
Un inceput de saptamana nu tocmai bun...o plictiseala si un nechef ma domina.Saptamanile urmatoare nu o sa fie tocmai cele mai bune din viata mea..dar nu se moare din asa ceva(numai la stirile de la Pro TV,ora 17:00)
Ma pun sa dorm...activitatea mea preferata:D
See you next time:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu