sâmbătă, 17 octombrie 2009

Despre vacanta....@-)










Mi'am petrecut vacanta exact cum am vrut...iesiri ,excursii.Vacanta mea a inceput cu o plecare la Timisoara...si au continuat:))Iesiri la strand,cu cortul cu prietenii,discoteci si spre finalul vacantei....Italia.Mult asteptata mea...plecare spre Italia s'a facut posibila..Era unul dintre lucrurile care mi le doream atunci cel mai mult.Pofta fiindu'mi satisfacuta de mai multe ori,am reusit sa ajung si pe la mare:X....si sa mai luam si niste prieteni cu noi...Fiind ...impatimita dupa apa...am petrecut o noapte intreaga ascultand valurile...si o zi intreaga in apa...Momente...de neuitat pentru mine...pentru prima oara fara parinti la mare,pentru prima oara in Italia la mare si pentru prima oara cu prietenii si iubitul:)




Bineinteles ca acesta a fost punctul culminant al vacantei de vara...Am sa postez poze...sa ma laud:D(oricum cred ca m'am uitat de 200 de ori la ele..si tot nu ma plictisesc.:D)
Astea's doar cateva din ele....
M'am simtit foarte bine in vacanta....care ....tocmai a trecut...
A inceput si scoala si stresul...B.A.C'ului se face din ce in ce mai simtitor....noi schimbari,noi ajunstari ne'au dat peste cap.Mi'a pierit cheful de scris cand am pomenit de b.a.c...credeti'ma numai subiectul asta l'am auzit de cand a inceput scoala.
O sa fie bine!zic eu:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu