joi, 30 septembrie 2010

Boringness

Nu mai sunt asa entuziasmata de dimineti.Gata!
Nu `mi mai beau cafea in compania dorita,pentru ca ei isi beau cafea,ba pe balcon la Cluj,ba in fata laptopului in Italia :-|
Saptamana asta a fost de moarte...am obosit de atata plictiseala,pur si simplu imi cautam de lucru,trebuia sa fac ceva,ca incepuse sa mi se atrofieze mushii de la atata dormit si stat la seriale.Drept urmare mi`am scos rolele de la naftalina si am inceput sa fac miscare,ba o plimbare cu rolele,ba un volei,orice sa`mi distraga atentia.Anyways,e joi azi;de maine incepe weekendul si se cam schimba totul.Abia astept sa ies,sa socializez sau sa tac,sa rad,sau sa zambesc,sau nimic,numai sa nu mai stau acasa.
Mai fumez o tigara,tot de plictiseala,ma mai uit la 2,3 episoade din 90210,tot de plictiseala,si ma pun la somn;maine, dimineata cu razele ei ascutite ale domnului soare imi va plesni una si nu am pe cine ma descarca,asa ca mai bine dorm.
Noapte buna:)

P.S. Miss you guys:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu