miercuri, 6 octombrie 2010

Din categoria "noutati"

Ca sa fiu mai bine inteleasa: "noutati temporare".
Este 12:35 si eu tocmai am ajuns de la serviciu:P Asta e noutatea.M`am angajat temporar si sunt deocamdata incantata de idee.
Prima zi a fost putin incetosata si la propriu si la figurat.Am vazut si eu rasaritul(rar intalnit vacanta asta:P) si ma pregatesc sa`l vad mult timp de aici in colo,iar in sens figurativ...new job,adica totul nou.Putine emotii,multe greseli,ca un first day obisnuit;;)Destul de obositor totusi,de la 8 dimineata pana la 12 seara,avand in vedere programul meu anterior:somn pe la 3-4 dimineata,trezit pe la 4-5 dupa masa.Da nu`i bai :-j ca in ziua libera dorm toata ziua .
Sunt putin entuziasmata ,putin speriat si foarte distrasa.
Faptul ca vacanta asta n`am pus mana pe o carte ma afecteaza enorm.Creierul mi`e lenes,atentia mi`e imprastiata si cu memoria...stau praf.Dar tot raul spre bine:D
Macar ma mai dezmortesc acum,imi revin cat de cat si educational :)) si financiar.Glumeam la partea cu educationalul.
Sunt sanse mari sa nu fiu concisa in acest articol,dar cum spuneam si ma repet,I`m totally messed up.Deci,cam asta ar fi noutatea,cam cu asta am sa ma ocup o perioada,deci ne auzim in zilele libere.Merg sa dorm...maine e zi de lenevit si vreau sa o incep de pe acum.Noapte buna:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu