vineri, 8 octombrie 2010

Another white night

Revin iar cu articol,datorita cafelei pe care am baut`o in urma cu o ora.Azi(ieri) a fost deja a 2 a zi de lucru si deja lucrurile incep sa se aseze;imi place din ce in ce mai mult,am inceput sa ma acomodez,sa fac bacsis:P ba mai mult sa socializez foarte mult.Azi m`au vizitat si parintii la locul de munca si m`am simtit foarte independenta.Un sentiment care imi provoaca o placere enorma,sa stiu ca imi permit singura drogul.Imi permit,fara sa ma injosesc,un kent 8,un cola,etc.So far ,so good.
Alt subiect: pe langa melodia atasata ieri,am mai "descoperit" una.De ce folosesc ghilimele?Deoarece am descoperit mai mult versurile,de care m`am indragostit.Nu sunt fan rock,dar si melodia asta m`a dat pe spate si face parte din playlistul meu.Versurile mi se potrivesc ca o manusa si according to the lyrics o sa o mai ascult ceva vreme de aici in colo,pana cand versurile nu mi se vor mai potrivi.O sa mai dureze ceva timp.Nu ma grabesc nicaieri:D
Atasez melodia,pentru a incheia articolul.Noapte buna nu pot sa zic,asa ca: o noapte placuta:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu