luni, 18 octombrie 2010

No way

Dupa o zi grea ieri la munca,datorita meciului Dinamo-Steaua,m`am lasat convinsa sa ies la un suc.Toate bune si frumoase pana cand iau o revista si incep sa o citesc.Citeam si ma intristam .Era o povestire adevarata despre dramele unei relatii.Modul in care barbatii isi batjocoresc femeile de la langa ei,luandu`le la pumni,picioare si amenintari cate incap.Animalismul si salbaticismul de care dau dovada unii barbatii pur si simplu ma dezgusta,lipsa de respect fata de femeie,egoismul si sentimentul de superioritate le confera barbatilor prelungirea meciurilor de box(live) iar femeilor thrilere adevarate.Nu zic ca femeile nu gresesc,nu zic ca suntem usi de biserica,departe gandul,insa bataia,santajul nu e o cale de a pedepsi o femeie.
Si ce face o femeie atunci cand pur si simplu e neajutorata?Cand nu poate apela la nimeni,cand este amenintata,cand pur si simplu nu poate iesi din acea relatie?
Se impaca cu persoana respectiva din frica?Cel mai grav e atunci cand femeile/fetele nu pot vorbi cu nimeni,nu se pot plange,nu pot cere ajutor si indiferent daca il cer ,nimeni nu le ajuta,datorita " barbatului "de langa ea care are mai multi bani,sau mai multe relatii,sau rudenii cu joburi importante.Simteam si aseara un nod in gat in timp ce citeam ,imi provoaca si acum nervii in timp ce scriu;mai am si ghinionul ca azi la cafea,in timp ce citeam cancan sa dau de o stire,cum un chinez isi bate prietena pentru ca aceasta nu vrea sa iasa din masina...si uite asa am dat nastere unui articol,creat din greata,nervi si mila..
Mie una mi`e foarte greu sa vad alte persoane care sufera din cauze de genul.Nu stiu ce s`ar intampla daca as fi eu in situatia lor.O cunostiinta imi zicea tot ieri,ca pana nu a fost lovita de fostul ei prieten nu si`a dat seama ca femeia nu trebuie atinsa,credea ca e la moda sa mai primesti cate`o scatoalca(doar e din dragoste) si cu cat mai multa lumea vedea,cu atat era mai mult enterteinment si cuplul era la "moda".Nu am trecut prin situatii de genul,dar nu trebuie sa trec ca sa stiu ca asa ceva nu e bine,nu e acceptabil.Suntem oameni ,nu animale!
O dupa masa placuta.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu