miercuri, 21 martie 2018

Revin...dupa aproape 8 ani ..

Am descoperit recent ca blogul nu mi-a fost sters, efectiv uitasem de el. Apoi , de vreo 2 zile ma gandesc daca sa mai scriu sau nu. Cine s-ar uita? Cine ar avea timp? De ce ar interesa pe cineva ce am eu de zis? Am o gramada de zis. In acesti 8 ani s-au intamplat o gramada: m-am casatorit, am nascut..de doua ori, am divortat..o data . Dupa 8 ani, am ajuns la statutul de : mama singura cu doi copii. De fapt o sa fac o corectie: nu sunt singura, nu am fost niciodata singura; Ca totul sa aiba sens, o sa incep sa scriu despre viata de mama cu doi copii mici, despre viata intr-un oras mare, al 4-lea din punct de vedere al populatiei din Romania, despre carti bune, vointa, ambitie si curaj. Sa vedem ce iese, sunt curioasa si eu .. Stay tuned for the resurrection of my blog !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu