duminică, 24 ianuarie 2010

Tine`ti prietenii aproape,iar dusmanii si mai aproape

Dupa cum spuneam o sa dedic articolul asta..prieteniei..sau ma rog formelor de exprimare a unor ganduri prietenesti(nicidecum prietenie).
Banuiesc ca nu exista persoana care sa nu fie tradata de prietenii,macar o data,inca de copii mici,ne certam cu cei apropiati chiar si pentru fleacuri.Pe masura
ce crestem certurile isi largesc orizonturile:))si se ajunge la alte timpuri de certuri.
Oamenii nu sunt intotdeauna ce par a fi.Trece o viata intreaga si nu ajungi sa te cunosti pe tine,dar sa`i cunosti pe ceilalti din jur..Ei cu cat o persoana incepe sa o cunoasca pe cealalta,cu atat cealalta persoana incepe sa cunoasca punctele sensibile si deci,unde e cel mai dureros loc pe care il poate atinge.
Adevarul e ca prietenii niciodata nu te tradeaza,numai persoanele pe care le credeai prietene.Imi vine foarte greu sa vorbesc mai ales despre prietenia intre fete,pt ca de obicei astea se termina cel mai repede.Sunt mult mai deacord cu prietenia dintr`un baiat si o fata(prietenie si atat),deoarece nu o sa fie niciodata invidie,rautate,gelozie si interese.
Am avut parte de neplacerea de a fi si eu "tradata"de prieteni si imi cada fata cand ma gandesc cat de ipocrita poate fi lumea si falsa.Am stat prea mult sa ma gandesc cum se poate intampla asa ceva si cum pot exista persoane de genul asta.m`am saturat.cu ocazia acestui articol,inchei de tot subiectul si macar eu mai am respect de tine;)
Oricum ,o prietenie care nu poate fi sfarsita ,nu a inceput niciodata...

p.s
inca o pauza de o saptamana,probabil.daca stau mai bine si ma gandesc revin cu articol dupa 2 saptamanii:))deh vine vacanta si am impresia ca o sa fiu prea ocupata sa stau la net:P
M`am indragostit de o melodie:)) in tot raul e si`un bine : We are -Ana Johnsson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu