miercuri, 6 ianuarie 2010

La Multi Ani!

Mda..cam tarziu,dar niciodata nu e prea tarziu.Au trecut si sarbatorile..cu bune cu rele si am intrat in noul an..Un an care abia astept sa treaca,sa termin cu bacul si sa'mi vad de viata(scoala,imi sta in cale:P).
Craciunul a trecut relativ ok,am fost cu colinda,nimic anormal.Revelionul..hmm,a trecut repede,si s'au intamplat multe lucruri anormale:))Anormale in trecut ,normale si frumoase acum.Am sarbatorit intrarea in noul an,cum nu se putea mai bine,cu prieteni apropiati,a nins,am avut peripetii,deh' bine ca s'a terminat cu bine.
A trecut ..bineinteles...s'a dus...au trecut zilele bune,s'au dus toate.Oricum au fost clipe unice deci nu am ce sa regret.
Nu sunt deloc cooerenta si ma enerveaza,altceva voiam sa scriu..in fine..revin cu alt articol:P
La multi Ani!

3 comentarii:

  1. of la naiba in puii mei ce vroiai tu sa scrii ? :P...centrifuga, mama ei :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. lol.. chiar adineauri ti am raspus pe blog cu aceeasi intrebare :)) ceva e in aer :)) wasnt me :)) o fi de la fasui :))

    RăspundețiȘtergere