marți, 8 decembrie 2009

Me and Myself....


Poza semnificativa....dar asta sunt eu si sa incep:
fumez,fumez mult,iar cea mai mare placere a mea e sa combin cola cu tigara.imi place sa dorm mult si imi place sa pierd vremea...imi place cine sunt...nu'mi place cine am fost ,dar o sa'mi placa si mai mult cine o sa fiu.visez mult,ma lovesc deseori cand revin cu picioarele pe pamant..vroiam sa zic ...nu chiar cu picioarele,deseori cu alte parti:)Imi place sa beau cafeaua dulce,imi place salata si sa fac cuparaturi:X Imi place sa mananc popcorn cu branza cand ma uit la seriale,imi plac serialele.
Am descoperit ca am multe placeri ,dar majoritatea imi place sa le fac singura si adica:sa gatesc ,sa fac curat,sa plang,sa ma uit la filme/seriale,sa cant(am motivele mele:)) )sa dansez,sa stau cu pisica mea.Prefer sa fiu singura cand fac lucruri de genul.prefer sa fiu doar me and myself....
Urasc: diminetile;scoala;cand cineva imi invadeaza spatiul si intimitatea,cand cineva atenteaza asupra laptopului meu:)),urasc sa mi se spuna ce sa fac,chiar daca are dreptate,urasc nesimtirea si urasc sa fiu refuzata.

Mi'ar place...sa fiu bine dispusa intr'o dimineata,sa ma trezesc cu persoana iubita langa mine in pat,sa stau pe balcon ,cu a hot cup of sweet coffe intr'o mana si cu kent 8 in alta,cu picioarele la vedere,incaltata cu sosete colorate si cu degete,sa'l aud pe florin chilian in surdina cum imi canta melodia "zece",sa privesc lumea agitata cum se grabeste si eu sa cad intr'un vazduh de calm si liniste,iubitul sa ma tina in brate,sa ma simt bine...sigura,sa dureze dimineata pana dupa masa si atat sa se intample....macar o zi.....

Un comentariu:

  1. vreau sa ma trezesc din somn , intrun pat de femeie frumoasa / sa miroasa a mar si a zori si a tot ce e mai bun intr o casa / sa mi sopteasca vrei un ceai / eu sa i spun te iubesc .. ...

    RăspundețiȘtergere