sâmbătă, 24 iulie 2010

Dear friend

Stiind ca imi citesti blogul,am zis ca acest articol sa ti`l dedic tie...
Daca cu cateva luni in urma scriam un articol "Despre prietenie" cu putina ranchiune,azi insa prin acest articol,vreau sa multumesc.
Timp de mai multi ani,mi`a dovedit prietenie adevarata,mi`a aratat ca este langa mine cand am nevoie,a calcat peste principii impuse doar ca sa`mi fie alaturi si a fost si este fratele care nu l`am avut niciodata.Tie iti multumesc Cristi (Yndi cum iti spunem noi) ca ai fost mereu acolo cand am avut nevoie(inclusiv la geam ,cand nu aveam tigari si imi aduceai tu:P)Bineinteles ca exemplul este pueril,insa lucrurile simple si mici duc la cele mari.Iti multumesc pentru sfaturi si...iarta`ma pentru prostia care am facut`o inainte sa pleci:D (prietenii stiu de ce:)) )

Acum,celalalt,de tine nu scriu mult ca poate iti stirbesc orgoliul aici,doar ca multumesc si veti fi mereu best friends ever.

Si ca sa nu dau de banuit,nu am prieteni excusiv baieti .........nu ;o alta parte a sufletului meu sunt cele doua cristale : Cori si Mada. Madalina cea fioroasa si Corina cea sufletista.Madalina,cea care era cristalul neslefuit cand ne`a cunoscut si cea care avea totusi cel mai puternic caracter din clasa.Mi`a acaparat atentia imediat ,descoperind o alta Madalina ,cu capul pe umeri si totusi visatoare(bine,si amuzanta).So,sister you`ve got it all! Corina,cea care indiferent daca te cunoaste de o zi te cheama la ea acasa sa`ti dea sa mananci:)) Corina cea care din clasa a 9 a mi`a fost prietena chiar si atunci cand eu nu i`am fost,cea care era mai mult pe partea sentimentala si cea cu care avea Mada contraargumente cand era vorba sa`mi dea mie un sfat:P Corina aia la care poti merge la ea acasa si poate sa`ti tina locul mamei,tatalui,surorii si al fratelui.Corina cea frumoasa si cu par lung(care acuma o sa ma iubeasca si mai mult).
Cu riscul de a arata articolul ca si un testament sau cel putin pomeniri,am vrut neaparat sa le dedic articolul ,acum ca decizia a fost luata si imi voi lua zborul de sub aripa parintilor.
So dear friends,va iubesc:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu