joi, 22 iulie 2010

Review

Acum ca m`am intors,cred ca e necesar un update...
Liceul s`a terminat.S`a terminat cu bine,sunt multumita,de bac am trecut cu chiu cu vai,important e ca ieri m`am inscris la facultate si aveam putine emotii,adica eram putin indecisa,ce alegere sa fac,sa raman in tara,sa mai "cercesc" de la ai mei bani si sa fac facultatea la zi,sau sa plec de sub aripa alor mei si sa incerc si eu ceva in lume...ei nu pot sa afirm ca sunt complet decisa,insa in 23 aflu daca raman in tara sau plec.Ambele variante mi`ar conveni si sincer nu stiu daca e vreuna "preferata".Primesc sfaturi ,pe deoparte:"Traieste`ti viata,anii de facultate,distractiile si petrecerile din camin,din banii parintiilor(+viciile),fi nepasatoare si lasa`te intretinuta".Iar pe cealalta parte:"Diana visezi de atata timp sa fii independenta financiar,ai posibilitate sa pleci,sa iei viata cativa ani in maini,iar dupa ce vei aduna ceva banisori,te intorci la Cluj in ultimul an de facultate si incerci sa recuperezi un an ,ce ai pierdut in 2"...hmm
Ma rog dupa ce primesc rezultatul daca am reusit la buget sau nu,urmeaza decizia,refuz,sau plec luni la confirmare.
Acum vine si cealalta provocare.Facultatea la care mi`am depus dosarul e Facultatea De Geografie-Turism din Cluj,ei am aflat ca aici ,daca inveti cat de cat si iti dai interesul,mergi in weekenduri in excursii prin tara,tentant,insa nu sunt o patrioata convinsa si nu stiu de ce nu ma prea atrage,e tentant,o sa vad locuri pe care nu le`am mai vazut doar auzit,insa nu e chiar asa atractiv.Evindent ca exista si un dar.
Cu banii adunati in strainatate,mi`as putea permite excursii "no border lines".Cred ca am uitat sa mentionez ca dupa terminarea facultatii,nu ma vad in tarisoara noastra...nu ma vad deloc.In mare update`ul e facut,atasez o melodie pe care o ascult cu drag de cand am scapat de "stres".Noapte buna:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu