joi, 22 iulie 2010

Un test

Un test "imprumutat"...mi s`a parut interesant...

Zodia mea este :Rac,un pas inainte si 2 inapoi(eu nu cred)

As vrea sa: nu duc niciodata lipsa de nimic.

Pastrez: amintirile frumoase.

Mi`as fi dorit: sa ma nasc in alta tara:P

Nu`mi place: sa pierd prieteni,sa ma insel in privinta cuiva si ipocrizia.

Ma tem: de soareci si derivati(nimic nou).

Aud: muzica .

Imi pare rau: de anumite decizii.

Imi place: sa cant,sa dansez,sa visez,sa stau cu cei 2 prietenii ai mei,sau cele 2 parti din sufletul meu(Mada si Cori).Sa fumez un kent 8 si sa beau un bax de cola.ar mai fi..

Nu sunt : totdeauna sincera.

Dansez: pentru mine:))

Niciodata : nu imi vor placea soarecii.

Par: lung,brunet.

Plang: cateodata.

Nu`s intotdeauna : exact cum las impresia ca sunt.

Nu`mi place la mine ca : sunt influentabila(lucrez la asta).

Sunt confuza : la problemele de matematica,foarte confuza:D .

Am nevoie : de prieteni.

Ar trebui : sa`mi fac unghiile .

Daca eram un anotimp: vara.

Daca eram o luna: iulie.

Daca eram o zi din saptamana: sambata.

Daca eram o parte a zilei: seara.

Daca eram un animal marin: delfin

Daca as fi un animal de uscat: caine ,cred.

Daca eram o virtute
: dragostea si speranta.

Daca eram o planeta : eram cea mai mare si mai populata.

Daca eram un lichid: eram coca-cola.

Daca eram o piatra: nu ma aruncai.

Daca eram un metal: eram prea pretioasa.

Daca eram o pasare: imi luam de mult zborul.

Daca eram o planta: eram cea mai frumoasa.

Daca eram o stare a vremii:eram instabila.

Daca eram un instrument: toata lumea m`ar canta.

Daca eram un sentiment: erati fericiti.

Daca eram un cantec:eram cantata.

Daca eram un film: "August Rush"

Daca eram un serial: "Lie to me"

Daca eram un oras : New York ,cred

Daca eram un gust: dulce amar.

Daca eram o aroma: eram buna.

Daca eram o culoare: rosu.

Daca eram un material : eram pretios.

Daca eram o parte a corpului : eram ochii.

Daca eram un drog: erati toti dependenti.

Daca eram un accesoriu: eram un lantisor,aproape de sufletul tututor.

Daca eram o expresie a fetei : eram si mai expresiva

Daca eram un personaj din desene animate:eram Sailor Moon.

Daca eram o forma : eram interesanta.

Daca eram un numar: eram 7.

Daca eram o masina: eram scumpa.

Daca eram o haina: eram indispensabila.

Dau regula mai departe: "Daca il citesti,il faci!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu